Set a 2x Klantgericht denken & doen - B. van Luijk
OverzichtDeze set bestaat uit:
1. De succesvolle aftrap voor verandering. De activiteiten worden op de voet gevolgd door Frits, de voorzitter van de Raad van Bestuur, die Hink S. Sprong heeft aangesteld. Frits wil leren van de ervaringen en aanvaringen om later zelf een zelfde proces binnen de eigen holding door te voeren. Met dit boek krijgt u ideeën en de voorbeelden om op uw eigen afdeling of onderneming succesvol een start te maken met noodzakelijk veranderingen.
2. Meten is het geweten voor de verandering. "Op zijn eerste werkdag ontmoet Bas Wensveel een honkballer die hem vraagt wat zijn slaggemiddelde is. Deze vraag boeit de nieuwe rayonmanager van woningcorporatie Woonservice dermate dat hij verder op zoek gaat naar het meten in de honkbalsport. Bas Wensveel wordt enthousiast en houdt een proefmeting in zijn rayon. De uitslag leidt niet tot een vreugdedans, maar tot het doormeten van de hele organisatie. De uitslagen worden benut om de mentaliteit van in de organisatie daadwerkelijk om te krijgen. Met veel energie krijgt met name Bas Wensveel zijn kudde schapen over de dam. ""Meten is het geweten voor de verandering"" zal u stimuleren de eigen afdeling op het gebied van klant- en medewerkertevredenheid te meten. U krijgt tevens voeding om antwoord te kunnen geven op de vraag 'wat is uw slaggemiddelde?'."
Auteur | : Bart van Luijk |
Artikelnummer | : BF7700 |
Categorie | : Studie en management |
Taal | : Nederlands |
ISBN | : 1. 9789014059389 / 2. 9789014067438 |
Uitgever | : Samson |
Druk | : 1. 1 / 2. 1 |
Jaar | : 1. 1999 / 2. 200 |
Pagina's | : 1. 85 / 2. 101 |
Bindwijze | : Hardcovers |
Afmetingen | : 12.5 x 20 cm. |
Conditie | : Als nieuw |
Verzending | : Brievenbuspost |
INCLUSIEF VERZENDKOSTEN binnen Nederland