18 Gulden regels voor Seniorenmarketing - J.-P. Treguer
OverzichtWie ouderen weet te winnen voor zijn producten of diensten kon wel eens spekkoper blijken te zijn. Senioren vormen een fatastische groep voor marketeers. De groep van 5O-plussers is immers het snelst groeiende segment in onze samenleving. Zo begint drs. G. van Schaik, voorzitter van het NIMA, zijn voorwoord in dit boek. Van Schaik stelt dat marketeers die niet inhaken op de ouderentrend zelf ouderwets zijn. Ze zullen gepasseerd worden door ondernemers die de 'zilveren stroom' wel op de juiste waarde weten te schatten.
Dit boek reikt 18 Gulden Regels aan, die marketeers kunnen helpen en inspireren bij het bewerken van de seniorenmarkt. Het is een bewerking van '18 Règles d'or pour seduire les seniors' van de Fransman Jean-Paul Tréguer. De tekst is aangevuld met acht cases over seniorenmarketing in de praktijk bij ING, PTT Telecom, Kras Stervakanties, Magazine Plus, Sparta, Renault, Centraal Beheer en de 5O+ Beurs.
Auteur | : Jean-Paul Treguer |
Artikelnummer | : BF0544 |
Categorie | : Studie en management |
Taal | : Nederlands |
ISBN | : 9789014056715 |
Uitgever | : Adfo Specialists Groep |
Druk | : 1 |
Jaar | : 1997 |
Pagina's | : 96 |
Bindwijze | : Paperback |
Afmetingen | : 16.5 x 24 cm. |
Conditie | : Als nieuw |
Verzending | : Brievenbuspost |
INCLUSIEF VERZENDKOSTEN binnen Nederland