in prijs verlaagd

Getting the message - J. Eldridge

Artikel 219 van 309
€ 9,99
Voorraad 1 stuk
Overzicht

News, truth and power. The work of the Glasgow University Media Group has long established their place at the forefront of Media Studies, and Getting the message brings together the best of recent work by the group. The contributors discuss the relationship between the media and public opinion, the emergence of TV news formats and styles, and the relations between theory and method in media research. Recent work on the media's role in reporting on AIDS, Vietnam, Northern Ireland, Ethiopia and the Gulf War is also represented.

Auteur

: John Eldridge

Artikelnummer 

: BF0799

Categorie

: Studie en management / Engelstalige boeken

Taal

: Engels

ISBN

: 9780415079846

Uitgever

: Routledge

Druk

: 1

Jaar

: 1993

Pagina's

: 358

Bindwijze

: Paperback

Afmetingen

: 15.5 x 23.5 cm.

Conditie

: Goed; de randen en de punten zijn iets minder mooi; leesrimpels in de rug

Verzending

: Brievenbuspost

INCLUSIEF VERZENDKOSTEN binnen Nederland

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

© 2012 - 2024 sjakieendeboekenfabriek | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel